شیر هیدرولیک دو دسته چهار سوراخ 3/4

شیر هیدرولیک دو دسته چهار سوراخ 120 لیتر

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • دبی:: 120 لیتر
  • سایز رزبه:: 3/4
  • مدل دسته:: فنری
  • مدل محصول:: فنری
فروشنده دیجی هیدرولیک
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
7,400,000
7,100,000 تومان
7,400,000
5%
7,100,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شیر هیدرولیک دو دسته 3/4 چهار سوراخ – 120 لیتری – هُنری این محصول یکی از تولیدات گروه صنعتی هنری میباشد ، شیر هیدرولیک مورد بحث دارای دبی 120 لیتر بر دقیقه است. از ویژگی های این شیر میتوان دو دسته بودن و 4 سوارخه بودن آن اشاره داشت. از این نوع شیر میتوان در دستگاه های صنعتی ، کشاورزی و … متفاوتی استفاده کرد. از بیشترین کاربرد های آن در حوزه کشاورزی میتوان استفاده در بیل های 4 جک تراکتور را اسم برد.شیر هیدرولیک دو دسته 3/4 مناسب تراکتوردر صورتی که ویژگی این شیر مطابق نیاز شما میباشد میتوانید این شیر را به صورت آنلاین از فروشگاه دیجی هیدرولیک خریداری و در اولین فرصت تحویل بگیرید. در غیر این صورت اگر این شیر پاسخگوی نیاز شما نمیباشد به شما پیشنهاد میدهیم دیگر شیر های هیدرولیک موجود در فروشگاه را بررسی بفرمایید.

محصولات مرتبط

شیر دو دسته هیدرولیک

یک شکل ساده از شیر کنترل جهت، شیر دو دسته چهار سوراخ هیدرولیک است که با نامهای لیور دستی و شیر دستی دو دسته نیز در بازار شناخته می شود. این شیر جریان سیال را قطع یا عبور می دهد. آنها برای کنترل جهت، شتاب یا سرعت یک محرک استفاده می شوند و توانایی شروع و توقف جریان مایع در سیستم را دارند. قرقره های داخل یک لیور دو دسته می توانند در موقعیت های مختلف فعال شوند. آن ها با لغزیدن یا چرخیدن در داخل شیر به سیال هیدرولیک اجازه می‌دهند از طریق پورت های باز جریان یابد. دریچه های کنترل جهت پیچیده تر، معمولا چندین پورت دارند. آنها به دلیل ماهیتی که دارند  سیال را بین پورت های مختلف سوپاپ، برای تغذیه دستگاه های هیدرولیک جابجا می کنند.

عملکرد شیر دو دسته هیدرولیک

اکنون که درک بهتری از نحوه عملکرد دسته های هیدرولیک دارید، اجازه دهید به برخی از کاربردهای کلیدی استفاده از شیر دستی دو دسته نگاهی بیندازیم. کاربردهای استاندارد لیور دو دسته، برای مواردی است که فشارهای تکراری دارند و همچنین برای موقعیت‌هایی که هم به نیروهای فشاری و هم به نیروهای کششی نیاز دارند استفاده می شوند. آسانسورها، لیفتراک ها و تراکتورها نمونه های خوبی از کاربردهای شیر دو دسته هیدرولیک هستند. شیرهای دو دسته را به ویژه برای صنایع صنعتی و رباتیک، در کارهایی مانند باز کردن و بستن درها، و بلند کردن و جابجایی کالا، استفاده می کنند. کاربردهای دیگر شامل تجهیزات پزشکی، تجهیزات خاکبرداری و ساخت و ساز و حتی در برنامه های فضایی می باشد. از مزیت های شیرهای دو دسته هیدرولیک این است که انعطاف پذیرتر هستند و می توانند در عین مصرف انرژی کمتر، کارآمدتر کار کنند. علاوه بر این، کار با  شیرهای دو دسته هیدرولیک تا حدودی سریعتر انجام می شود زیرا برای جمع کردن پیستون، نیازی نیست منتظر نیروی جاذبه یا فنر باشید.

شیر هیدرولیک تراکتور

پر استفاده ترین شیر در تراکتور شیر دو دسته می‌باشد. شیر تراکتوری یک محصول اروپایی است که به منظور بالا و پایین بردن و پرکردن بیل جلو، استفاده می شود. این شیر شامل 4 سوراخ می باشد که دو سوراخ برای تغذیه جکها و یک سوراخ ورود به مخزن و یک سوراخ خروج از مخزن میباشد. همچنین  روی شیر یک تنظیم کننده فشار برای خالی کردن فشار اضافی نصب شده است. شیر تراکتوری مستقیماً روی پوشش بالابر مونتاژ می شود و برای تعویض هیدرولیک خارجی و داخلی در تراکتور استفاده می شود. پورت های کاری 3/8 اینچ هستند.

آموزش نصب شیر دو دسته هیدرولیک

  • پیچ و مهره را که درپوش بالابر هیدرولیک را محکم می کند، بردارید. درپوش را بردارید و از لوله ایستاده جدا کنید. اطمینان حاصل کنید که لوله ایستاده سر جای خود در پمپ هیدرولیک باشد.
  • پیچ و مهره را که شیر را روی صفحه محکم می کند، بردارید. بخش شیر و پایه را جدا کنید.
  • لوله پایه را در درگاه ورودی صفحه پایه شیر تراکتوری قرار دهید.
  • صفحه شیر تراکتوری را روی درپوش بالابر قرار دهید و از درست بودن لوله ایستاده اطمینان حاصل کنید.
  • صفحه پایه را روی درپوش بالابر محکم کنید.
  • شیر تراکتوری را با سه پیچ و مهره که قبلا برداشته اید، روی صفحه پایه محکم کنید.

هنگام خرید شیر هیدرولیک تراکتور به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام انتخاب لیور دو دسته برای سیستم هیدرولیک خود، باید مطمئن شوید که شیر دو دسته کار و عملکرد مورد نظر را انجام می دهد. زمانی که شیر تک دست نیازهای شما را برآورده می کند، سرمایه گذاری روی یک شیر دستی دو دسته منطقی نیست.  به عنوان مثال، اگر لازم است هر چیزی که به شیرها متصل است را در دو جهت حرکت دهید، بهتر است یک شیر دو دسته خریداری کنید. به این توجه کنید که  برخی از طراحی های سیستم می توانند از ترکیبی از شیرهای تک دسته و دو دسته، بسته به عملکرد و کاربردهای سیستم استفاده کنند. در آخر، شما باید شیرهای هیدرولیکی را انتخاب کنید که نسبت آن با پمپ یکسان باشد که با قطعات و اجزای با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و در کنار اینکه استانداردهای صنعت را برآورده می‌کنند. برای دستگاه شما کاربردی تر باشد.

قیمت شیر دو دسته هیدرولیک

قیمت شیر دو دسته هیدرولیک به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله نوع و برند شیر، اندازه و فشار کاری آن، مواد ساخت آن، محل تولید و فروش، و شرایط بازار. به طور کلی، قیمت شیر دو دسته هیدرولیک متفاوت می باشد و برای اطلاع از قیمت دقیق می توانید با مسئولین فروش ما تماس بگیرید و قیمت های آنها را بررسی کنید.

قیمت شیر هیدرولیک تراکتور

شیر هیدرولیک، یکی از اجزای مهم و بحرانی در سیستم هیدرولیک تراکتورها است که نقش بسیار مهمی در عملکرد و عملیات تراکتور ایفا می‌کند. قیمت شیر هیدرولیک تراکتور ممکن است متفاوت باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به برخی از این عوامل اشاره خواهیم کرد:

  1. نوع و کیفیت شیر هیدرولیک: بازار شیرهای هیدرولیک مختلفی وجود دارد که از نظر کیفیت و تکنولوژی ممکن است متفاوت باشند. شیرهای با کیفیت بالاتر و تکنولوژی پیشرفته تر معمولاً قیمت بالاتری دارند.
  2. برند: برند تولید کننده شیر هیدرولیک نیز می‌تواند تأثیر زیادی در قیمت داشته باشد. برندهای معروف و معتبر معمولاً قیمت بیشتری دارند.
  3. ظرفیت و عملکرد: شیرهای هیدرولیک در ظرفیت‌ها و عملکردهای مختلفی تولید می‌شوند. شیرهای با ظرفیت بیشتر و قابلیت‌های پیچیده‌تر معمولاً هزینه بیشتری دارند.
  4. قطعات جانبی: برخی از شیرهای هیدرولیک به صورت کامل عرضه می‌شوند، در حالی که برخی دیگر نیاز به قطعات جانبی مانند شیرهای فشار قطعی، لوله‌ها و اتصالات دارند. هزینه قطعات جانبی نیز باید در قیمت نهایی محاسبه شود.
  5. بازار و منطقه جغرافیایی: در برخی از مناطق، بازار شیرهای هیدرولیک رقابتی‌تر است و این ممکن است منجر به قیمت پایین‌تری شود. از طرف دیگر، در برخی مناطق بازار کمتر ورقابتی‌تر یا دسترسی محدودتر است، که ممکن است قیمت شیر هیدرولیک در آنجا بالاتر باشد.
  6. نیروی کار و هزینه نصب: اگر شیر شما نیز به نصب و راه اندازی توسط تکنسین های متخصص داشته باشه. باید هزینه نصب را هم در نظر بگیرید. به طور کلی، قیمت شیر هیدرولیک تراکتور ممکن است در بازار متفاوتی متغیر باشد. برای دستیابی به بهترین قیمت، توصیه می‌شود با تحقیق و مقایسه بین برندها، ارتباط با تامین کنندگان مختلف و مشورت با کارشناسان در این زمینه، قیمت مناسب و کیفیت بالا را برای شیر هیدرولیک تراکتور خود انتخاب کنید.

شیر بیل لودری

شیر بیل لودری نام دیگر شیر های دستی می باشد به دلیل اینکه این شیر های در سیستم هیدرولیک تراکتور مورد استفاده قرار میگیرد و به وسیله آن بیل ها را کنترل میکنند به این شیر گاها شیر بیل لودری نیز میگویند. در نتیجه شیر بیل لودری همان شیر دستی هیدرولیک می باشد که انواع مختلفی دارد.

دبی:
120 لیتر
سایز رزبه:
3/4
مدل دسته:
فنری
مدل محصول:
فنری
وزن:
۵
مارک:
هنری
ساخت:
ایران
گارانتی:
دارای گارانتی شرکتی میباشد۱۲ماه قابل تمدید بعد اتمام گارانتی دوره اول

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...