قوانین و مقررات

قوانین و مقررات در دیجی هیدرولیک

  1. دیجی هیدرولیک در تمامی ساعات و روزهای هفته امکان ثبت سفارش را دارد ولی امکان ارسال فقط در روزهای کاری وجود دارد.روزهای تعطیل رسمی شامل این روزها نمی شوند.
  2. در صورت بروز هرگونه مشکل بعد از پرداخت اعم از اتمام موجودی یا انصراف مشتری،مبلغ طی 48 تا 72 ساعت به حساب مشتری بازگردانده می شود.
  3. فروشگاه اختیار این را دارد که در صورت ناموجود شدن یا تغییر ارزش ریالی محصول بعد از خرید مشتری، خرید را بالاثر کرده و وجه دریافتی را کامل به حساب معرفی شده از جانب مشتری که کاملا از لحاظ نام و مشخصات با شماره حساب مبدا یکی باشد بازگرداند.
  4. مشتریان موظف می باشند قبل از خرید تمامی مشخصات خود اعم از آدرس دقیق،شماره تماس و ایمیل خود را ثبت کنند و در غیر این صورت دیجی هیدرولیک در جهت ارسال دقیق مرسولات، کالای مشتری را تا زمان اصلاح موارد بالا ارسال نخواهد کرد.
  5. با توجه به سیستمی بودن سفارشات امکان تغییر یا اصلاح سفارش بعد از ارسال مرسوله مقدور نمی باشد.
  6. دیجی هیدرولیک یک خرده فروشی آنلاین میباشد و در صورتی که سفارش بالا و غیر متعارف از سمت یک مشتری انجام گیرد، فروشگاه این حق را دارد که سفارش را کنسل کرده و وجه آنرا تا 72 ساعت به حساب مشتری بازگرداند.
  7. تحویل سفارش در اماکن عمومی نظیر هتل،رستوران و … برای افرادی که در آن مکان شاغل نمی باشند، مقدور نمی باشد.
  8. دیجی هیدرولیک با بهره مندی از بهترین نوع بسته بندی همیشه در تلاش میباشد تا کالاهای ارسالی را سالم و ایمن به دست مشتریان برساند ولی در صورت بروز مشکل برای کالا در حمل و نقل و ارسال آن،فروشگاه مسولیتی را قبول نمیکند و مسولیت این خسارت بر عهده شرکت حمل و نقل میباشد ولی در رستای جبران خسارت از شرکت حمل نقل همواره همراه مشتریان میباشد تا خسارت خود را از شرکت حمل و نقل دریافت کند هر  چند مسولیتی در این مورد نیز ندارد.
  9. دیجی هیدرولیک در راستای مشتری مداری مهلت تست 7 روزه بعد از تحویل کالا در اختیار مشتریان قرار می دهد تا چنانچه کالای ارسالی از لحاظ فنی در عملکرد مشکلی داشته باشد، مشتریان بتوانند آنرا با هماهنگی قسمت پشتیبانی فقط تعویض نمایند، این ایرادات شامل مشکلات فیزیکی و ظاهری نمی باشد به دلیل اینکه کلیه کالاها قبل از ارسال توسط تیم بازرسی از لحاظ ظاهری و فیزیکی برسی و ارسال میشوند، همچنین عودت کالا بدون هماهنگی با قسمت پشتیبانی قابل قبول نمی باشد.
  10. عکس محصولات از بابت کمک رسانی به مشتریان عزیز می باشد و از آنجایی که این عکس ها ممکن است از لحاظ ظاهری کمی با کالای اصلی فرق داشته باشند ملاک تعویض یا عودت و حتی مغایرت با محصول اصلی نمی تواند باشد و ملاک مشخصلات فنی زیر محصولات می باشد.
  11. درصورتی که بعد از خرید کالا اعتراضی به قیمت کالای مورد دارید، قبل از باز شدن پلمپ کالای مورد نظر حداکثر تا 48 ساعت بعد از تحویل کالا، فرم استرداد کالا را مبنی بر استرداد به دلیل نارضایتی در قیمت عرضه شده را پر کنید و منتظر تماس همکاران ما طی مدت 48 ساعت بعد از تکمیل فرم باشید، تا هماهنگی های لازم رای برای استرداد کالای مورد نظر انجام دهند.
  12. رسیدگی به مشکلات مربوط به کالاهای دارای گارانتی، برعهده شرکت ارائه کننده گارانتی می باشد و فروشگاه بعد از 7 روز از زمان تحویل کالا به مشتری، هیچ مسئولیتی از بابت گارانتی این محصولات ندارد.
  13. اولویت گارانتی در مشکلات بوجود آمده در 7 روز اول تحویل محصول به مشتری،  تعمیر محصول می باشد و در صورتی که امکان تعمیر کالا وجود نداشته باشد، فروشگاه محصول را با محصول یکسان تعویض با در صورت ناموجود بودن آن محصول، با هماهنگی مشتری با یک محصول دیگر تعویض یا وجه آن را عودت می دهد.
  14. دیجی هیدرولیک دارایی نمایندگی در هیچ نقطه کشور نمی باشد و تنها راه فروش ما سایت digihyd.ir و پیج اینستاگرام به آدرس digihyd.ir می باشد.
  15. خرید از فروشگاه به منزله قبول قوانین می باشد.