استرداد کالا
شرایط استرداد کالا در دیجی هیدرولیک:
همراهان عزیز، هدف اصلی ما در دیجی هیدرولیک، ارائه کالاهایی با کیفیت و همچنین تحویل این کالاها با شرایط مطلوب به شما است؛ علیرغم تلاشهای ما گاها ممکن است کالایی که دریافت میکنید، شامل مشکلاتی از قبیل ایراد فنی، ظاهری و مغایرت کالا باشد. به همین دلیل ما این امکان را فراهم کردهایم که بتوانید از زمان دریافت کالا تا هفت روز کالای تحویلشده را بررسی کنید و درصورت نیاز آن کالا را با هماهنگی کارشناسان فروشگاه ما مرجوع نمایید.
شما میتوانید از زمان دریافت کالا تا هفت روز نسبت به مرجوع کردن کالا اقدام نمایید:
• قبل از هرگونه اقدام برای مرجوعی کالاها، با دیجی هیدرولیک تماس بگیرید؛
• جهت ارسال کالا، حتما کالا را در جعبه یا کارتن اصلی آن به دقت بستهبندی کنید. حتما باید تمام لوازم جانبی و همه اقلام موجود در بستهبندی به همراه کالای اصلی، ارسال شوند؛
• در صورت آسیب رسیدن به بسته بندی اصلی کالا امکان عودت کالا وجود ندارد؛
• دقت داشته باشید فاکتور خرید خود را نیز به همراه کالا ارسال کنید؛
• درصورتی که کالای مرجوعی جزو کالاهای الکترونیکی و دارای رمز عبور است، حتما باید قبل از ارسال، توسط مشتری حذف شود؛
• درصورتیکه کالا دارای ایراد ظاهری باشد، حداکثر تا یک ساعت پس از دریافت کالا میتوانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی دیجی هیدرولیک از طریق همین فرم یا در ساعات اداری از طریق تماس با بخش پشتیبانی اطلاع بدهید؛
• از درج هر گونه برچسب یا نوشته روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری کنید؛
• از زمان دریافت کالا تا هفت روز میتوانید کالا را با علت مرجوعی سلیقهای به ما بازگردانید. (مرجوعی سلیقهای تنها درصورتی امکانپذیر است که پلمپ کالا باز نشده باشد.)؛
• رسیدگی به کالاهای گارانتی دار بعد از هقت روز، بر عهده شرکت گارانتی کننده می باشد؛
• کالا پس از تحویل به دیجی هیدرولیک بررسی و نتیجه آن طی ۷۲ ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد؛
• درصورت تایید عودت کالا، مبلغ کالا بههمراه هزینه ارسال به کیف پول شما بازگردانده میشود؛
• استرداد کالا به منزله بازگشت وجه در همان لحظه نمی باشد و باید بعد از دریافت کالا توسط دیجی هیدرولیک، کالای مربوطه توسط کارشناسان بررسی شود؛
• درصورت درخواست بازگشت مبلغ به حساب شخصی لازم است این مورد را به مرکز تماس اعلام کنید؛
• در صورت خرید اقساطی، استرداد مبلغ کالا برعهده سرویسی می باشد که از آن سرویس برای خرید اقساطی اقدام کرده اید و بهترین حالت برای اطلاع از زمان عودت وجه تماس با پشتیبانی همان سرویس اقساطی می باشد؛
• در صورت بروز اشکال در ارسال کالای خریداری شده یا وجود مشکل ظاهری، حتما تصویر کالا ضمیمه فرم شود؛
• در صورتی که فرم استرداد بصورت کامل و دقیق پر نشود، پیگیری های لازم از سمت فروشگاه انجام نخواهد شد و مسئولیت آن بر عهده خریدار می باشد؛
• بعد از ارسال فرم طی 48 الی 72 ساعت کاری همکاران ما در صورت واجد شرایط بودن استرداد کالا با شما تماس حاصل خواهند کرد. لذا از تماس بعد از ارسال فرم خودداری فرمایید؛
شایان ذکر است که در صورت درخواست مشتری مبنی بر استرداد کالا ، هزینه بازپس فرستادن کالا به عهده مشتری میباشد و آرسال کالا موظف است پس از دریافت کالا و اعلام نتیجه بررسی کارشناسان فنی مجموعه ، تنها هزینه کالا و کسر مالیات را به کیف پول مشتری باز گرداننده میشود.