شیر هیدرولیک تک دسته 95 لیتر 1/2

شیر هیدرولیک تک دسته دو طرفه 95لیتر هنری

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • دبی:: ۹۵
  • سایز رزبه:: ۱/۲
  • مدل دسته:: فنری
  • مدل محصول:: فنری
فروشنده دیجی هیدرولیک
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
3,520,000
3,400,000 تومان
3,520,000
4%
3,400,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شیر هیدرولیک تک دسته 1/2 دو سوراخ یا همان دو طرفه - 95 لیتر - هُنری- این محصول یکی از تولیدات گروه صنعتی هنری میباشد ، شیر هیدرولیک دستی فنری مورد بحث دارای دبی 95 لیتر بر دقیقه است. از ویژگی های این شیر میتوان تک دسته بودن و 2 سوارخه بودن آن اشاره داشت. از این نوع شیر میتوان در دستگاه های صنعتی ، کشاورزی و بتونر و پرس و … متفاوتی استفاده کرد. از بیشترین کاربرد های آن در حوزه صنعتی و کشاورزی میتوان استفاده در دستگاه پرس.شیر هیدرولیک تک دسته 1/2 فنری مناسب دستگاه های صنعتی در صورتی که ویژگی این شیر مطابق نیاز شما میباشد میتوانید این شیر را به صورت آنلاین از فروشگاه دیجی هیدرولیک خریداری و در اولین فرصت به صورت ارسال رایگان تحویل بگیرید. در غیر این صورت اگر این شیر پاسخگوی نیاز شما نمیباشد به شما پیشنهاد میدهیم دیگر شیر های هیدرولیک موجود در فروشگاه را بررسی نمایید و یا تماس بگیرید .

محصولات مرتبط

قیمت شیر هیدرولیک تک دسته به عوامل متعددی بستگی دارد. این شیرها با توجه به اندازه، فشار کاری، جنس بدنه و مواد ساختاری، برند و کشور سازنده متفاوت قیمت گذاری می شوند. به طور کلی، قیمت شیر های هیدرولیک تک دسته هنری در سایت قابل مشاهده میباشد.با این حال، برخی از شیر های هیدرولیک با قابلیت های خاص و مشخصات فنی بالا، با قیمت های بیشتری نیز در بازار موجود می باشند. به علاوه، تخفیف ها، پیشنهادهای ویژه و فروش ویژه نیز می تواند بر روی قیمت شیر هیدرولیک تک دسته تاثیر گذار باشد.

دبی:
۹۵
سایز رزبه:
۱/۲
مدل دسته:
فنری
مدل محصول:
فنری
وزن:
۵
مارک:
هنری
ساخت:
ایران
گارانتی:
دارای گارانتی شرکتی میباشد۱۲ماه قابل تمدید بعد اتمام گارانتی دوره اول

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...